Το πιο υποτιμημένο υπερτρόφιμο

Μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου γιατί δεν χρειάζεται ψυγείο.
Περιέχει 20γρ πρωτεΐνης ανά 100γρ δηλαδή όσο το κρέας ή το ψάρι.
Βελτιώνει τη δράση της ινσουλίνης άρα βοηθάει στην πρόληψη και αντιμετώπιση του διαβήτη τύπου 2 επηρεάζοντας τα Β-κύτταρα του παγκρέατος.
Αυξάνει περισσότερο τη διαδικασία της λιπόλυσης σε σχέση με ένα άλλο γεύμα-σνακ όπως τοστ, φρούτο ή κουλούρι ή μπάρα γιατί έχει πολύ χαμηλό γλυκαιμικτό δείκτη.
Περιέχει βιταμίνες Β1, B2, νικοτινικό οξύ και μέταλλα όπως Κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και φώσφορο.
ελάχιστα λιπαρά <5%
Προστατεύει το γαστρεντερικό σωλήνα από τοξίνες και μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου καθώς περιέχει πολλές φυτικές ίνες.
Αυτό είναι το απλό στραγάλι..! Δηλαδή ψημένα ρεβίθια και όπως όλα τα όσπρια έχει πολλά οφέλη αλλά και τις γνωστές παρενέργειες που προκαλούν σε αρκετά άτομα όπως φούσκωμα κτλ.
Ξεκινήστε αν θέλετε με 1 χούφτα σαν σνακ (το στραγάλι έχει λιγότερες θερμίδες από τους άλλους ξηρούς καρπούς).